عاشقان فرهاد مجیدی

عاشقان فرهاد مجیدی

من ان گلبرگ مغرورم که میمیرم ز بی ابی ولی با ذلت و خاری پی شبنم نمیگردم

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


نامجومطلق: این استقلال جسارت تیم‌های قبلی قلعه‌نویی را ندارد

مجید نامجومطلق، کاپیتان و مربی اسبق تیم استقلال معتقد است که این تیم هنوز نتوانسته بعد از گذشت شش هفته انتظارات را برآورده کند.
به گزارش آبیته دات کام ، مجید نامجومطلق در گفت‌وگو با خبرنگار سایت گل ابتدا در خصوص حرف‌های امیر قلعه‌نویی که گفته استقلال با این بازی قهرمان لیگ خواهد شد می‌گوید: «به هر حال ایشان برداشت‌های خودش را داشته و این موضوع را عنوان کرده است. دید یک مربی که از نزدیک با یک تیم کار می‌کند با دید کارشناسان یا فوتبال‌دوستان فرق دارد ولی به نظر من دربی اصلاً بار فنی نداشت و کیفیت فنی این مسابقه بسیار پایین بود. دلیل اصلی‌اش هم این بود که هر دو تیم دوست نداشتند ببازند و مربیان پرسپولیس و استقلال برای نباختن به زمین مسابقه آمده بودند.»
نامجومطلق در پاسخ به این سئوال که فکر نمی‌کنید این دربی ضعیف به خاطر ضعف فنی بازیکنان بود، خاطرنشان می‌کند: «همین بازیکنان در سال‌های گذشته دربی‌های قشنگی را رقم زدند و همانطور که گفتم هر دو تیم از باخت می‌ترسیدند و همین موضوع باعث شد تا بازی شکل زیبایی نداشته باشد و آنها فقط دنبال شانس و اتفاقات بودند.»
از نامجومطلق می‌خواهیم در مورد بازی ضعیف استقلال صحبت کند و او می‌گوید: «انتظارات از این تیم بالاست چون استقلال هزینه قابل توجهی کرده و پتانسیل بالایی دارد.» او در پاسخ به این سئوال که قبول دارید تیم مظلومی از تیم قلعه‌نویی بهتر بود خاطرنشان می‌کند: «نمی‌توان این‌طوری مقایسه کرد و شرایط هر تیم فرق می‌کند ولی من معتقدم این استقلال جسارت قبلی تیم‌های قلعه‌نویی را ندارد. تیم‌های این مربی مثل تراکتور، سپاهان یا همین استقلال در گذشته با جسارت و تهاجمی بازی می‌کردند ولی الان این را در استقلال نمی‌بینیم.»

نامجومطلق در پاسخ به این سئوال که چرا جواد نکونام بازی‌های ضعیفی را به نمایش می‌گذارد می‌گوید: «نکونام بزرگ و باشخصیتی است. او هفت سال در معتبرترین لیگ دنیا بازی کرد و به نظر من انگیزه‌ای برای بازی کردن در لیگ ایران ندارد. من نمی‌خواهم لیگ ایران را کوچک کنم ولی تفاوت‌ها بسیار زیاد است و مشکل جواد نداشتن انگیزه است.»


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: houman.shayan تاريخ: یک شنبه 5 شهريور 1391برچسب:استقلال,اخبار,حاشیه,مطلب,عکس, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

salam houmanam 17 salame injaro vase tamame ssihaye iran sakhtam makhsoosan asheghaye capitan farhad

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to farhadeesteghlali.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com